niedziela, 18 maja 2014

Zabawa 1 Czyli, co myślę o przedstawieniu Cirque du soleil dralion

ZABAWA 1
Czyli, co myślę o przedstawieniu Cirque du soleil Dralion

Mniej więcej miesiąc temu byłam na niesamowitym przedstawieniu DRALION wykonanego przez CIRQUE DU SOLEIL w Hali Stulecie we Wrocławiu. Występ składał się z dwóch części 45-minutowych, które oddzielone były przerwą. Artyści dali niezwykły pokaz swych umiejętności. Akrobacje zapierały dech w piersiach.
Sama nazwa DRALION jest połączeniem kultury zachodniej i wschodniej. Symbol wschodu - smok, dragon, a zachodu - lew, lion. Razem : DRALION.
KLIK - oto zwiastun
Na początku są cztery postacie:
Czerwona - ogień
Zielona - woda
Niebieska - powietrze
Kolorowa - ziemia
Całe przedstawienie przybliża nas do tych dwóch kultur : wschodniej i zachodniej. Zapiera dech w piersiach, pomaga nam zrozumieć na czym polegają te kultury.To jest takie magiczne, a na dodatek większość pieśni było śpiewanych przez artystów muzycznych. Najbardziej podobała mi się piramida z ludzi skacząca przez skakankę. (w zwiastunie zostało to ujęte pod koniec). A artyści są z całego świata, różnych narodowości i to jest piękne bo wszyscy są zgrani, niezależnie od koloru skóry, czy wyglądu.
________________________________________________________________________________
Sorry, że taki krótki, ale tam nie wolno było robić zdjęć i lepiej, byście sami to zobaczyli, a nie, żebym ja wam streszczała cały występ. Dzięki w ogóle za uwagę. Czytasz = Komentujesz. Przepraszam jeszcze, że tak długo nic nie dodawałam, ale to już nie długo koniec roku i trzeba się przyłożyć do nauki, ale postaram się to nadrobić.
~ Trzymajcie się, Kaśka

5 komentarzy:

  1. Fajny zwiastun :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Heh,gdyby każdy nie patrzył na wygląd ..

    OdpowiedzUsuń
  3. A kogo to obchodzi? ja byłem na wielu koncertach itp. i się nie chwale tak jak ty

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja się nie chwalę tylko napisałam recenzję, poza tym kogo obchodzi twoje zdanie

    OdpowiedzUsuń