poniedziałek, 28 kwietnia 2014

Rada 1 czyli, co mam do powiedzenia na temat GUSTÓW

RADA 1
Czyli, co mam do powiedzenia na temat GUSTÓW

Zacznijmy od tego, że nie każdy rozumie, co kryje się pod słowem GUST. Otóż gust to są nasze własne poglądy i zdania na dany temat, a nie innych osób. Kiedy powiem, że Selena Gomez jest fajna to mam rację, ale jeśli kolega myśli, że nie ma talentu to ma w swych oczach rację. Gdyż on ma inny GUST (inne zdanie) na ten temat. Jemu wcale nie musi zachwycać to co mnie zachwyca. I ma takie prawo. Oznacza to, że gdy powiem : Selena Gomez jest w moim guście - znaczy - Selena Gomez podoba mi się ( pod względem muzycznym)- to jest to zdanie prawdziwe. Oznacza to także, że zdanie : Selena Gomez nie jest w moim guście - znaczy - Selena Gomez nie podoba mi się (pod względem muzycznym)- to także jest to zdanie prawdziwe. Może być GUST modowy, muzyczny i wiele, wiele innych.
Dlatego nie kłóćmy się, z powodu różnicy zdań, bo naprawdę nie warto.
________________________________________________________________________________
Dzięki wielkie już pierwsza rada za mną. Mam nadzieję, że się spodoba i  zapobiegnie wielu konfliktom.
~xoxo Kaśka


5 komentarzy: